A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Диканський будинок дитячої та юнацької творчості Диканської селищної ради

Краплетерапія

Дата: 29.09.2021 16:20
Кількість переглядів: 31

Сьогодні на занятті з образотворчого мистецтва дітки використовували нову техніку і малювали  не пензликом, а піпеткою!

Ця техніка називається Краплетерапія.

Чим же корисна краплетерапія?

По-перше, робота з різними кольорами привертає увагу дитини, робить заняття яскравим і цікавим. Малювати потрібно точно й акуратно, тому діти вчаться концентрації уваги, за допомогою цього  рухи стають все більш координованими.

По-друге, каплетерапія дозволяє діткам розвивати дрібну моторику. Розвинені пальчики зможуть правильно і зручно тримати ручку і виконувати різні завдання вчителя: малювати прямі лінії при копіюванні геометричних фігур і друкованих літер, вирізати ножицями необхідний контур.

По-третє, заняття краплетерапією можна використовувати в якості арт-терапевтичної техніки. Вони сприяють вираженню дитиною своїх проблем і переживань. Адже дуже часто маленька людина не може визначити словами, що вона зараз відчуває і, як наслідок, не може знайти вихід зі складної ситуації. Дитині набагато легше проявити себе, описати свою проблему будь-яким видом художньої творчості, ніж словами.

По-четверте, краплетерапія – хороший спосіб самовираження і підняття самооцінки творчо обдарованих дітей.

По-п’яте, краплетерапія розвиває у дитини творчу уяву.

Для занять краплетерапією необхідний такий набір «інструментів»:

- стаканчики з кольоровою водичкою (у воді розведені акварельні фарби різних кольорів;

- звичайні скляні піпетки з гумовими наконечниками;

- ватман або акварельний папір;

- губка з поролону або серветка (це «шапка-невидимка» для видалення зайвих крапель),

- серветки або ганчірка для рук.

Основний принцип роботи полягає в наступному: дитина набирає піпеткою кольорову воду і «малює» крапельками на папері.

Завдання краще поступово ускладнювати, так дитина вчиться малювати з крапельок більш хитромудрі фігури. На занятті дитина активно експериментує з водою, папером, кольором, губкою.

На першому занятті дорослий показує дитині, як малювати піпеткою плямки і краплі. Разом з дитиною вони вивчають кольори, форми крапельок і плям, знайомляться з персонажем усіх занять – Клякса.

На другому і наступних заняттях йде повторення того, чому дитина вже навчилась, але з ускладненням. Тепер з крапельок складаємо доріжки, по яких буде гуляти Клякса (її теж малюємо), будиночок в якому живе Клякса промальовуємо траву, квіти, погодні умови (сонце з променями, хмари, дощик, грозу) тощо. Або можна знайти любий малюнок в інтернетіна ваш смак і роздрукувати.

Поступово дитина вчиться малювати великі і маленькі краплі, переносити краплі на інше місце.

Результатом роботи за методикою «Краплетерапія» підвищується самооцінка, вони стають уважнішими, а їх рухи скоординованішими. Крім того, діти вчаться бачити красу в кожній кольоровий краплині.

Керівник гуртка Кравченко Анжела

#диканськийбудиноктворчості

 

Можливо, це ілюстрація 1 особа, дитина, стоїть та у приміщенні

На зображенні може бути: у приміщенні

На зображенні може бути: 1 особа, дитина та стоїть


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень