Підсумок самооцінювання власної діяльності педагогічними працівниками освітніх і управлінських процесів Диканського районного БДЮТ
Підсумок
самооцінювання власної діяльності педагогічними працівниками
освітніх і управлінських процесів Диканського районного БДЮТ
І. Освітнє середовище закладу позашкільної освіти
1. Забезпечення закладу навчальними, наочними посібниками, технічними засобами навчання відповідно до освітніх та навчальних програм.
Сильні сторони БДЮТ |
Слабкі сторони БДЮТ |
Оргтехніка: чотири комп’ютера, два принтера, фотоапарат. |
Не вистачає інтерактивної дошки, відсутній проєктор, недостатня кількість інших технічних засобів (комп’ютери), навчальних посібників, матеріалів для вихованців під час гурткових занять. |
Озвучення на масові заходи: підсилювач, мікрофони, колонки. |
|
Часткове забезпечення закладу технічними засобами і матеріалами для роботи гуртків. |
|
2. Територія та приміщення закладу є безпечними
Сильні сторони БДЮТ |
Слабкі сторони БДЮТ |
Приміщення безпечні |
Недостатня кількість приміщень для гурткової роботи |
Є вбиральня, кімната-ізолятор |
Немає актової зали для масових заходів |
|
Немає чітко визначеної території закладу |
3. Дотримання санітарно-гігієнічних та протипожежних норм
Сильні сторони БДЮТ |
Слабкі сторони БДЮТ |
Санітарно-гігієнічні та протипожежні норми повністю дотримуються |
Невчасно заправляються вогнегасники |
Є технічний працівник – прибиральник робочих приміщень |
|
Заклад забезпечений антисептичними та гігієнічними засобами |
|
4. У закладі проводяться інструктажі з охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки, правил поведінки в надзвичайних ситуаціях
Сильні сторони БДЮТ |
Слабкі сторони БДЮТ |
Проводиться плановий інструктаж (двічі на рік), цільовий, позаплановий інструктажі по необхідності |
- |
Керівник закладу веде ділову документацію з охорони праці та безпеки життєдіяльності |
|
Журнали з інструктажів ведуться згідно вимог чинного законодавства, підписи членів колективу присутні |
|
5. Учасники освітнього процесу дотримуються правил БЖ, ОП
Сильні сторони БДЮТ |
Слабкі сторони БДЮТ |
Керівник гуртків ведуть журнали з БЖ та ОП, інструктують вихованців |
- |
6. У закладі освіти формуються навички здорового способу життя
Сильні сторони БДЮТ |
Слабкі сторони БДЮТ |
Культурно-масова робота за здоровий спосіб життя ведеться систематично |
- |
Гуртки соціального – реабілітаційного напряму «Стань творцем свого життя» та «Християнська етика» |
|
Бесіди, лекції, фізкультхвилинки |
|
Співпраця з ТЧХУ, РЛП «Диканський» |
|
7. У закладі реалізуються заходи із запобігання булінгу учасників освітнього процесу. Чи вільне освітнє середовище БДЮТ від булінгу?
Сильні сторони БДЮТ |
Слабкі сторони БДЮТ |
Вільне освітнє середовище від булінгу |
|
Освітній процес на позитивних і доброчинних засадах |
|
8. Чи створені у БДЮТ належні умови для дітей з особливими освітніми потребами (ООП)?
Сильні сторони БДЮТ |
Слабкі сторони БДЮТ |
Діти з ООП задіяні до освітнього процесу |
Відсутність пандуса та поручнів |
Заходи для дітей з інвалідністю Диканьки (60 чол) |
Не вистачає кімнат для роботи з дітьми з ООП |
|
Непередбачене матеріальне забезпечення на свята |
9.Чи взаємодіє БДЮТ з батьками дітей з ООП (за потреби)?
Сильні сторони БДЮТ |
Слабкі сторони БДЮТ |
Взаємодія з батьками дітей з ООП достатня (інтернет ресурси) |
- |
ІІ. Система оцінювання здобувачів освіти
1. Частка здобувачів освіти гуртків, які брали участь у заходах на рівнях
Закладу БДЮТ |
95% |
Району |
50% |
Області |
15% |
Всеукраїнського рівня |
5% |
Міжнародного рівня |
- |
2. Нагороди здобувачів освіти Ваших гуртків (почесні звання, відзнаки, нагороди, грамоти) за останні три роки навчання
Гурток |
Нагороди дітей |
Юні оператори аматорської служби радіозв’язку (керівник гуртка – Дєєва М.І.) |
Чемпіонат України з радіозв’язку на коротких хвилях м. Остер 2019 р. – 8 нагород Кубок України з радіозв’язку на коротких хвилях м. Херсон 2019 р. – 14 нагород Всеукраїнські змагання з радіозв’язку на коротких хвилях м. Херсон 2019 р. – 7 нагород Обласні змагання з радіозв’язку на коротких хвилях м. Полтава 2019 р. – 13 нагород Районні змагання з радіозв’язку на коротких хвилях смт. Диканька 2020 р. – 9 нагород |
Паперокручення, Умілі ручки (кер. Гринь К.Ю.) |
Грамоти, подяки БДЮТ |
Гончаство, Квіточка (кер. Оксьоменко В.) |
Грамоти, подяки БДЮТ |
Образотворче мистецтво, декоративний розпис (кер. Артюх С.М.) |
Грамоти, подяки БДЮТ |
Екологічний дизайн, бісероплетіння, Народна творчість (кер.Воронянська О) |
Грамоти, подяки БДЮТ |
Культура мови та спілкування (кер. Жданова О.В.) |
Грамоти, подяки БДЮТ |
Християнська етика ( кер. Оніпко А.В.) |
Подяки БДЮТ |
В’язання гачком, рукоділля (кер. Серга О.М.) |
Грамоти, подяки БДЮТ |
ІІІ. Педагогічна діяльність педагогічних працівників
- Наявність та стан ведення педпрацівниками ділової документації (журналів обліку роботи гуртка, порт фоліо, звіти про роботу гуртка)
Позитивні сторони роботи педагогів |
Слабкі сторони роботи педагогів |
Ведення ділової документації систематично |
Портфоліо педагогів потребують поновлення |
Звіти об’ємні, конструктивні, підтверджені фотоматеріалами |
Деякими керівниками гуртків допускаються помилки у плануванні гурткової роботи та веденні журналів |
- Педагогічні працівники навчають, виховують, розвивають здібності здобувачів освіти у сфері освіти, науки, техніки, культури, фізичної культури і спорту, технічної і наукової творчості, надають первинні професійні вміння, знання і навички для їх соціалізації та подальшої самореалізації
Позитивні сторони роботи педагогів |
Слабкі сторони роботи педагогів |
Профорієнтаційна робота з вихованцями, художньо-естетичний, науково-технічний розвиток дітей, патріотичне виховання, розвиток професійних вмінь |
Недопрацювання в роботі етеру (необхіднісить доробити антену на прийом) (керівник гуртка Дєєва М.І) |
Створена культурно-творча атмосфера в освітньому процесі |
|
Налагоджена співпраця з іншими закладами освіти, культури, громадськими організаціями |
|
Довіра здобувачів освіти та їх батьків до педагогічного колективу БДЮТ |
|
- Педагогічні працівники, які в освітньому процесі використовують сучасні підходи, методики та технології.
№пп |
Вид сучасних підходів, методик, технологій |
1. |
Онлайн навчання, створення середовища для всепроникаючого навчання в мережі інтернет |
2. |
Інтерактивні методи навчання (індивідуальна, парна та групова робота) в т.ч. дистанційна (челендж) |
3. |
Заняття у вигляді гри, змагання, чемпіонату |
4. |
Круглі столи, бесіди, дискусії, «мозковий штурм», проблемна лекція |
5. |
Діагностична методика |
6. |
Вальдорфська педагогічна технологія |
7. |
Розвиток творчої особистості, здібностей в образотворчій діяльності |
- Використання в освітньому процесі інформаційно-методичних матеріалів, підготовка та оприлюднення власної фахової інформації
Позитивні сторони роботи педагога |
Слабкі сторони роботи педагога |
Висвітлення роботи на сайті |
Потрібно здобувати знання щодо нових інформаційних технологій |
Фейсбук |
Неможливість донесення інформаційних матеріалів у повному обсязі, згідно навчальної програми, в умовах дистанційного навчання та адаптивного карантину |
Районна газета «Трудова слава» |
|
Використання в роботі навчальних програм, навчальних посібників, електронних ресурсів |
|
Авторські розробки |
|
Вхідна тематична інформація |
|
- Стан реалізації плану організаційно-масової роботи відповідно до напряму позашкільної освіти
Позитивні сторони роботи педагогів |
Слабкі сторони роботи педагогів |
Поставлені завдання реалізуються через співпрацю із ЗЗСО району: проведення масових заходів, майстер-класів |
Не досконале опрацювання літератури для підвищення якості заходів |
Організація змістовного дозвілля за напрямками: соціально-реабілітаційний, художньо-естетичний, гуманітарний, національно-патріотичний, науково-технічний |
Не достатня якість сценаріїв масових заходів |
Форми роботи: конкурси, розважальні програми, онлайн конкурси, огляди, акції, майстер – класи, квести, бесіди, круглі столи, свята та ранки, змагання |
Недопрацювання в організації проведення екскурсій до музеїв Диканьки |
- Співпраця педагогічного працівника з батьками здобувачів освіти (вихованців)
Позитивні сторони роботи педагогів |
Слабкі сторони роботи педагогів |
Постійна співпраця з батьками |
Не організовано батьківський комітет |
Співпраця з сім’ями, де є діти з інвалідністю та багатодітними сім’ями |
Не скликалися батьківські збори |
- Співпраця педагогів з представниками закладів освіти, громадськими та іншими організаціями
Організація, заклад освіти |
Вид співпраці |
ЗЗСО району |
Майстер класи, гурткова робота, довірчі бесіди, кругли столи, благодійні акції, квести |
РЛП «Диканський» |
Районні конкурси, еко-стежка |
ТЧХУ |
Масові заходи (за підтримки організації), благодійні акції для пільгових категорій дітей |
ДЮСШ |
Використання території, спортивної зали для гри «Патріот», патріотичних квестів, спортивних змагань |
ОЦНТТУМ |
Ремонт радіоапаратури, участь в обласних змаганнях |
Бібліотеки |
Заходи, бесіди, круглі столи, екскурсії, виховні години |
Ювеніальна поліція |
Виховні заходи, бесіди |
Будинок культури |
Районні конкурси, свята, виставки, майстер-класи |
Підприємці району |
Благодійні акції |
ОЦЕВУМ |
Обласні конкурси, семінари-практикуми |
ПОНТЦУМ |
Обласні конкурси, семінари-практикуми |
ДПРЧ-11 |
Екскурсії, виховні години |
- Педагогічні працівники, які обирали різні форми і напрями підвищення рівня своєї професійної майстерності
Форми і напрями підвищення рівня |
Стан підвищення професійної майстерності |
Курси підвищення кваліфікації |
В результаті підвищення кваліфікації та проходження атестації, отримано певний посадовий розряд педагогічних працівників |
Інтернет ресурси |
Самоосвіта педагогів |
Всеукраїнські онлайн-конференції |
Отримання сертифікатів про участь |
Онлайн-семінари |
Отримання нових знань, передача і отримання досвіду роботи |
Отримання другої вищої (педагогічної) освіти |
Оксьоменко В.В., Серга О.М. – студенти Полтавського педагогічного університету |
- Участь працівників освіти у фахових конкурсах педагогічної майстерності, семінарах, конференціях, освітніх проєктах
Дата та вид участі |
Результат участі |
Обласний конкурс мініатюр художньо-естетичного напрямку (ОЦЕВУМ) |
2019 рік – Оксьоменко В.В. (ІІІ місце) |
Обласний заочний конкурс методичних розробок з науково-технічної творчості |
2020 рік – Дєєва М.І. (І місце) |
Участь педагогів в обласних конференціях, семінарах, в т.ч. онлайн (платформа Zoom) |
Отримання нових знань, передача і отримання досвіду роботи |
- Нагороди, відзнаки, звання педагогічного працівника
№пп |
Нагороди, відзнаки, звання педагогічного працівника |
1. |
Подяка МОНУ УДЦПО за особистий внесок у розвиток науково-технічної творчості 2020 р. (Дєєва М.І.) |
2. |
Грамота ОДА ДОН за сумлінну працю, професійну майстерність (Дєєва М.І.) |
3. |
Грамота І місце у Всеукраїнській еколого-патріотичній грі «Паросток» 2019 р. (Дєєва М.І.) |
4. |
Сертифікат участі у Національній Волонтерській Асамблеї ТЧХУ 2019 р. (Дєєва М.І.) |
5. |
Подяка за підготовку призера Всеукраїнських змагань з радіозв’язку на коротких хвилях та радіотелеграфії 2019 р. (Дєєва М.І.) |
6. |
Грамоти Відділу освіти, сім’ї, молоді та спорту (Жданова О.В., Оніпко А.В., Серга О.М., Гринь К.Ю., Дєєва М.І., Воронянська О.М., Оксьменко В.В.) |
7 |
Грамота ПОЦНТТУМ до дня працівника освіти 2020 р. (Оксьоменко В.В.) |
ІV. Управлінська діяльність
- У закладі освіти створено внутрішню систему забезпечення якості освіти
Позитивні сторони цієї роботи |
Слабкі сторони цієї роботи |
Створено внутрішню систему забезпечення якості освіти |
Недостатньо ресурсів для організації освітнього процесу (матеріальне забезпечення гурткової роботи, масових заходів на низькому рівні) |
Педпрацівники заповнюють анкети по самооцінюванню власної діяльності освітніх і управлінських процесів |
Немає умов створення інклюзивної освіти |
Налагоджений зв’язок з батьками здобувачів освіти |
Не задіяні в оцінюванні якості освіти здобувачі освіти (канікули, локдаун) |
Затверджено педрадою робочу групу по результатах оцінювання та оприлюдненню результатів оцінювання якості освіти та роботи БДЮТ |
|
Здійснюється систематичний контроль за педагогічною роботою в БДЮТ, здійснюється методичний супровід |
|
Дотримання академічної доброчесності педагогічними працівниками |
|
- Сформованість та дієвість роботи органів громадського самоврядування БДЮТ
Позитивні сторони цієї роботи |
Слабкі сторони цієї роботи |
Педагогічна рада працює систематично (3 – 5 засідань в навчальний рік) |
Не достатньо дієвий батьківський комітет |
Методична рада працює систематично (щомісяця) |
Не достатньо дієвий орган дитячого самоврядування |
Профспілковий комітет дієвий |
|
Робоча група по внутрішньому контролю та самооцінюванню якості освіти БДЮТ дієва |
|
- Співпраця з науковими, культурно-просвітницькими, фізкультурно-оздоровчими установами, іншими закладами освіти, громадськими об’єднаннями.
Позитивні сторони цієї роботи |
Слабкі сторони цієї роботи |
Широкий спектр співпраці: |
Фізкультурно-оздоровчий і науковий напрями діяльності на низькому рівні |
ТЧХУ |
|
РЛП «Диканський» |
|
ОЦЕВУМ |
|
ОЦНТТУМ |
|
ОЦЕНТУМ |
|
ЗЗСО |
|
ДЮСШ |
|
ДПРЧ-11 |
|
ВУЗИ м. Полтави |
|
- Керівництво закладу застосовує заходи матеріального та морального заохочення до працівників
Позитивні сторони цієї роботи |
Слабкі сторони цієї роботи |
Додаткові виплати згідно Колективного договору (ювілеї, весілля) |
Не організовано екскурсії |
Виплачуються премії за отримання призових місць в обласних конкурсах і змаганнях |
|
Систематичні корпоративи за профспілкові кошти до професійного свята та великих державних свят |
|
Подяки та грамоти відділу освіти, ПОЦНТТУМ з подання директора БДЮТ |
|
Колективний похід в театр імені Гоголя |
|
- Керівництво закладу створює умови для підвищення кваліфікації та атестації педагогічних працівників, здобуття ними вищої освіти.
Позитивні сторони цієї роботи |
Слабкі сторони цієї роботи |
Створені умови для атестації, проходження курсів підвищення кваліфікації, виплачуються відрядження на семінари, конференції, конкурси, змагання |
- |
Здобуття іншої вищої освіти (Гринь К.Ю.) та вищої педагогічної освіти (Оксьоменко В.В., Серга О.М.) |
|
- Керівництво закладу освіти оприлюднює інформацію про заклад на власному сайті або сайті засновника
Позитивні сторони цієї роботи |
Слабкі сторони цієї роботи |
Оприлюднення на офіційному сайті БДЮТ |
- |
Інтернет ресурси БДЮТ (Facebook, Instagram, YouTube, Viber) |
|
Оприлюднення інформації про заклад на власних сторінках інтернету педагогічними працівниками (Facebook, Instagram, YouTube, Vibe) |
|
- Керівництво закладу освіти забезпечує реалізацію заходів щодо формування академічної доброчесності та протидії фактам її порушення
Позитивні сторони цієї роботи |
Слабкі сторони цієї роботи |
Забезпечується реалізація заходів формування академічної доброчесності |
- |
Протидія фактам її порушенням |
|
- Частка педагогічних працівників і здобувачів освіти, які проінформовані щодо дотримання академічної доброчесності.
Позитивні сторони цієї роботи |
Слабкі сторони цієї роботи |
Усі працівники ознайомлені із принципами академічної доброчесності |
- |
Усі працівники проінформовані про дотримання академічної доброчесності |
|
Голова робочої групи О.В. Жданова
Члени робочої групи А.В. Оніпко
К.Ю. Гринь
О.М. Воронянська