A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Диканський будинок дитячої та юнацької творчості Диканської селищної ради

Портфоліо КрРАВЧЕНКО АНЖЕЛИ - КЕРІВНИКА ГУРТКІВ

Дата: 15.10.2024 15:48
Кількість переглядів: 32

ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ І НАУКИ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ

ДИКАНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ПОЛТАВСЬКОГО РАЙОНУ   ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ДИКАНСЬКИЙ БУДИНОК ДИТЯЧОЇ ТА ЮНАЦЬКО ТВОРЧОСТІ


 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПОРТФОЛІО

 

керівник гуртків «Образотворче мистецтво»,

 

«Акварелька», «Декоративний розпис»,

«Декоративно – ужиткове мистецтво»,

 

 

 

Кравченко Анжели Олександрівна


 

                                Фото без опису

 

с. Диканька – 2024

РОЗДІЛ І. Загальні відомості


              

 

Кравченко Анжела Олександрівна

Освіта середня

(Решетилівський художній професійний ліцей) здобула у  2014 року професію  Живописця

Кваліфікація - Живописець

Загальний стаж роботи - 10 років 

Педагогічний стаж - 9 рік і 6 місяців

Прийнята на посаду керівника гуртків з 17.02.2015р.  Диканського будинку дитячої та юнацької творчості  Диканської селищної ради.

 

 

       

Відомості про підвищення кваліфікації

Фото без описуФото без опису

 

РОЗДІЛ ІІ. Науково-методична діяльність педагога

 

Науково-методична мета роботи Диканського БДЮТ

Формування конкурентоздатної особистості засобами інноваційних технологій в умовах сучасного закладу позашкільної освіти.

 

Науково-методична мета роботи керівника гуртка

 

Розвивати творчі здібності. Створювати умови для всебічного розвитку дитини.

     

 

Професійне кредо:

 

«Мистецтво є творчістю, а творчість це життя!»

 

Життєве кредо:

«Не кожну дитину можна зробити художником, але кожну дитину можна навчити бачити прекрасне».

 

Педагогічні переконання:

Забезпечити конкретизацію цілей навчання та виховання і поетапну їх реалізацію. Створити комфортні умови для розвитку дитини. Стати для дітей другом, відкрити багатство їх душ. Сприяти самореалізації кожної особистості. Створення умов для розвитку індивідуально-особистісної творчості дитини.

 

Працювала над проблемою «Розвиток творчих здібностей дітей засобами  мистецтва шляхом використання майстер- класів».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Досягнення та нагороди:

Фото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без опису

 

 

Досягнення мїх вихованців

Фото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без опису

 

 

 

           Мета роботи над проблемою

 

Мета занять образотворчого мистецтва учити вихованців до спостереження за навколишньою дійсністю, розвивати найважливіше для художньої творчості – уміння бачити життя очима художника. Формування спостережливості, уваги до навколишньої дійсності освоєння художніх матеріалів - основні завдання занять  образотворчого мистецтва повинні бути цікавими для вихованців. На кожному заняті керівник повинен вишукувати неординарні засоби і методи їх проведення.

 

Висновки

 

Мистецтво – незбагненне явище в житті людського роду. Ще на зорі своєї цивілізації народи прагнули виразити власне розуміння оточуючого світу, життя, свій захват красою, величчю і могутністю природи.

       Зустріч із прекрасним, де б вона не відбувалась – у мистецтві чи в природі – розвиває естетичні почуття людини, робить її сприйнятливішою, витонченішою, людянішою, вчить цінувати красу природи і людський талант, засвоювати досвід людства й неодмінно додавати до нього свій власний.

       Саме ці завдання стоять перед керівником образотворчого мистецтва. Переконана, що художня діяльність формує в вихованців культуру людських почуттів як найсильніших – любові, доброти, милосердя, так і найспецифічніших: почуття кольору, лінії, ритму, композиції, колориту та ін. тому у своїй практиці особливу увагу звертаю на розвиток зацікавленості вихованців художньо-практичною діяльністю через використання різноманітних технік та матеріалів, інноваційних технологій навчання» Це і є проблема над якою я працюю.

Сьогодення все наполегливіше вимагає пошуку таких форм та методів навчання, впровадження яких  сприяло б активізації навчально-пізнавальної діяльності вихованців, підвищувало ефективність набуття вихованцями нових знань, розвивало творчу активність, а також навички колективно-злагоджених дій.

Великий інтерес і любов до малювання у вихованців закладено ще з раннього дитинства. Маю на метті створити такі умови в навчально-виховному процесі, щоб запалити в дитячих серцях творчу іскорку, щоб кожна дитина відчула себе справжнім митцем – особистістю, якій притаманні власне бачення світу, своя манера й техніка виконання.

На заняттях із опанування практичних навичок я допомагаю вихованцям знайти «свою» техніку, улюблені матеріали, а можливо, й справжні мистецькі захоплення. Дуже важливо, щоб вихованці, удосконалюючи свою майстерність, використовували лише якісні матеріали, про що постійно наголошую. Це є обов’язковою умовою засвоєння технік образотворчого мистецтва.

Щоб досягти своєї мети, ознайомлюю вихованців з особливостями використання різних матеріалів і художніх технік. Це малювання графічними матеріалами – простим олівцем, крейдою, фломастерами, кульковими ручками, кольоровими олівцями, вугіллям, тушшю та живописними матеріалами – акварельними фарбами, гуашшю, шоколадом, кавою. Приділяю велику увагу таким технікам як: шоколадом,кавою,гуашевими та  акварельними фарбами на папері, картону або плівці, відбиток, набризк,  штампування, аплікація з природного матеріалу, писанкарство, витинанка, колаж, біопластика,писанка тощо…

Вважаю, що використання різних художніх технік та матеріалів, форм та методів навчання,  розширює способи самовираження, створює простір для творчої думки, художніх експериментів, сприятливих умов для самовизначення в художніх нахилах і перевагах.

Проводячи заняття образотворчого мистецтва, хотілося, щоб вони стали постійних відкриттів прекрасного. Вважаю, що важливим моментом є навчити вихованців  бачити навколо себе різні матеріали, які можна використати при активній роботі творчої фантазії. 

З самого раннього віку діти малюють крейдою на асфальті, фломастерами, олівцями -  на папері, не підозрюючи навіть, що виконують зображення, які називаються графічними.

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень